حمایت خیرین آموزش عالی موجب ادامه تحصیل با کیفیت دانشجویان می شود

ایمانیه گفت: مدیریت استان فارس در خصوص خیرین آموزش عالی حمایت های لازم را خواهد داشت و استان فارس دارای دانشگاه های مطرح و توانمندی است که با انجام اقدامات خیر با حضور خیرین شاهد ایجاد زمینه ادامه تحصیل با کیفیت دانشجویان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (چهارشنبه 4 خرداد) در پنجمین گردهمایی خیرین آموزش عالی کشور که در هتل «شیراز» برگزار شد، گفت: دانشگاه در جامعه، دارالعلم محسوب می شود و برگزاری این رویداد در دانشگاه شیراز مایه افتخار است.

استاندار فارس افزود: استارت ایجاد مجمع خیرین تامین سلامت از شیراز بود و بعد در کشور گسترش یافت و خیرین در کشور و در استان فارس همواره در عرصه های مختلف حضور دارند و بالاترین موقوفات کشور را نیز در فارس داریم.

وی اضافه کرد: ایجاد مجمع خیرین تامین سلامت موجب جهت گیری نیت خیران شده است و جهت گیری رویدادهای خیر موضوع مهمی است و در خصوص آموزش عالی نیز خیرین با جهت دهی مناسب در راه مناسب مورد نظر خود هدایت شده اند.

استاندار فارس تاکید کرد: مدیریت استان فارس در خصوص خیرین آموزش عالی حمایت های لازم را خواهد داشت و استان فارس دارای دانشگاه های مطرح و توانمندی است که با انجام اقدامات خیر با حضور خیرین شاهد ایجاد زمینه ادامه تحصیل با کیفیت دانشجویان خواهیم بود.

وی گفت: در بحث کمک به شرکت های دانش بنیان، مراکز شتاب موثر هستند و مجمع خیرین نخبه پرور در فارس ایجاد شده که از استعداهای برتر در زمینه های اشتغال و ... حمایت می کند.

کد خبر 1178982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha