حمایت مالی خیرین آموزش عالی از بازماندن دانشجویان از تحصیل جلوگیری می کند

حجت الاسلام کلانتری گفت: گاهی برخی دانشجویان نخبه به دلیل مسایل اندک مالی از ادامه تحصیل باز می مانند و با حمایت مالی خیران می توان سرنوشت چنین مواردی را عوض کرد و به رشد و بالندگی جامعه نیز کمک کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «ابراهیم کلانتری»، امروز (چهارشنبه 4 خرداد) در پنجمین گردهمایی خیرین آموزش عالی کشور که در هتل «شیراز» برگزار شد، گفت: گاهی یک کار خیر موجب می شود تا سرنوشت ده ها خانواده عوض شود و سنت کار خیر در این مورد نقش موثری دارد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) افزود: تمام اعضای جامعه به صورت سلسله وار به هم متصل هستند و تا انتهای جهان این اتصال وجود دارد و گردهمایی خیرین آموزش عالی کشور نقش موثری در ایجاد رخدادهای خوب در جامعه دارد و قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: گاهی برخی دانشجویان نخبه به دلیل مسایل اندک مالی از ادامه تحصیل باز می مانند و با حمایت مالی خیران می توان سرنوشت چنین مواردی را عوض کرد و به رشد و بالندگی جامعه نیز کمک کرد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تاکید کرد: پیامبر (ص) همواره بر انجام امور خیر اگر چه آن کار خیر بسیار کوچک باشد تاکید فرموده اند زیرا هر کار خیری تاثیرات دنیوی و اخروی مطلوبی در پی دارد.

کد خبر 1178995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha