ویژه برنامه‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در کردستان اجرا می‌شود

ویژه برنامه‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در کردستان به همت امور بانوان تبلیغات اسلامی استان در سطح شهرهای استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان؛ ئالا شهسواری مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر که با حضور جمعی از کارشناسان ادارات و نهادهای استان برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر و دهه کرامت اظهار داشت: به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه(س) ویژه برنامه‌هایی در استان برنامه ریزی شده که برگزار خواهد شد.

 

وی اجرای مراسم دف نوازی با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری، اجرای سرود ناشنوایان توسط بهزیستی، چاپ شعار «ایران من جوان بمان» در قالب توزیع بادکنک بین کودکان دختر با همکاری خاتم الاوصیا و نهضت اجتماعی جوانان را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

 

شهسواری گفت: برگزاری مسابقه ورزشی در دور رده سنی بزرگسال و کودک توسط اداره‌کل ورزش و جوانان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بانوان حاشیه شهر در حوزه صنایع دستی، برپایی غرفه مشاوره خانواده به همت اداره بهزیستی، اجرای تست غربالگری و آموزش کمکهای اولیه با همکاری هلال احمر و برگزاری مشاوره پزشکی به همت دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز از پیشنهادات ادارات استان برای سالروز ولادت حضرت معصومه(س) در استان است.

 

وی تصریح کرد: این برنامه ها در قالب ویژه برنامه «گذر نشاط» در عمارت تاریخی خسروآباد سنندج و در سایر شهرستانها در اماکن عمومی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1179018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha