از اهرم های قانونی در بحث اشتغال بومی ها همت شود

امام جمعه دهلران گفت: امروز اشتغال یکی از دغدغه های مردم به خصوص جوانان شهرستان دهلران است و باید برای اشتغال چاره اندیشی و شرکت ها به تعهد خود در قبال اشتغال بومی ها همت کنند و اهرم های قانونی در این زمینه لحاظ شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام «سید محسن موسوی» در دیدار با رئیس کل دادگستری شهرستان دهلران، اظهار کرد: تلاش و پیگیری های رئیس دادگستری شهرستان، دادستان و رئیس دادگاه موسیان برای خدمت به مردم شهرستان قابل تقدیر هستند.

 

وی با اشاره به قاچاق دام و اسلحه و در برخی موارد انسان در مرز دهلران، افزود: معایب قاچاق در همه زمینه ها و به ویژه سلاح به مردم بیان می شود ولی مردم نیازمند کار هستند که باید در این راستا توجه جدی شود.

 

امام جمعه دهلران  گفت: باتوجه به گستردگی شهرستان دهلران استقرار قاضی تعزیزات به صورت مستقل در شهرستان از موضوعات بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

موسوی یادآور شد: تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز و درخواست مردم برای کمک به حل مشکل از دیگر موضوعات می باشد.

 

امام جمعه دهلران به سو استفاده از اراضی کشاورزی به نام ایثارگران و توسط افراد خاص به نام طرح هایی که باز هم نیاز بازنگری اشاره و تاکید کرد: مردم دهلران ایثارگر و شایسته هستند که باید در این خصوص به آنها توجه شود.

 

وی خواستار فعالیت بازرسی دادگستری استان و قوه قضائیه در دهلران شد و  خاطرنشان کرد: ترک فعل برخی مسئولان که در سنوات گذشته انجام شده قابل پیگیری است.

 

 

کد خبر 1179037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha