فاتح خرمشهر ملت ایران بود

سردار جعفری با بیان اینکه عرصه جنگ و فتح خرمشهر، شاهد حضور و نقش آفرینی مردم در دفاع از کشور بود، گفت: آن حضور یک حضور ملی بود و به همین جهت می توانیم بگوییم، فاتح خرمشهر ملت ایران بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار فتح الله جعفری، فرمانده دوران دفاع مقدس برنامه «گفتگوی سیاسی» رادیو گفت‌وگو در خصوص موضوع تبیین قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران از فتح خرمشهر تا وضعیت کنونی و امنیت ملی با بیان اینکه عرصه جنگ و فتح خرمشهر، شاهد حضور و نقش آفرینی مردم در دفاع از کشور بود، گفت: آن حضور یک حضور ملی بود و به همین جهت می توانیم بگوییم، فاتح خرمشهر ملت ایران بود. پس از آن پیروزی ها، جمهوری اسلامی ایران قدرت بازدارندگی پیدا کرد و هیچ کشوری جرات ورود به خاک ایران را نداشته باشد.

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس ایجاد قدرت را عامل ایجاد امنیت و صلح دانست و اظهار کرد: حضور ملت ایران در مقابل دشمنان مهمترین یافته و درس عبرت برای قدرت های دیگر است.

 

وی با بیان اینکه در فتح خرمشهر شاهد یک حضور ملی و مردمی بودیم، گفت: در آن برهه های تاریخی نیروهای مسلح کاملی در ایران نداشتیم و اگر حضور مردم در صحنه نبود آن پیروزی رخ نمی داد.

کد خبر 1179086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha