۵۳ کشته و زخمی در حادثه متروپل آبادان تا این لحظه

عباسپور از کشته و زخمی شدن ۵۳ شهروند آبادان در حادثه ریزش برج دوقلوی متروپل خبر داد و گفت: تاکنون ۱۶ نفر جان خود را از دست دادند و ۳۷ شهروند نیز مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «احسان عباسپور» ظهر امروز (چهارشنبه ۴ خرداد) در جمع خبرنگاران، با عرض تسلیت به خانواده داغداران و مردم شهیدپرور آبادان به دلیل حادثه ریزش ساختمان متروپل، اظهار کرد: با توجه به ریزش ساختمان دوقلوی متروپل در خیابان اصلی و جانبی متاسفانه تاکنون ۱۶ نفر از هموطنان خود را از دست دادیم.

 

فرماندار ویژه آبادان از نجات ۳۷ مصدوم این حادثه تاکنون خبر داد و افزود: ۳۴ نفز از مصدومان این حادثه خوشبختانه به صورت سرپایی مداوا شدند و به آغوش گرم خانواده هایشان پیوستند.

 

وی تصریح کرد: دعا کنیم تعداد شهروندان باقی مانده زیر آوار ساختمان متروپل هم به هرچه سریع‌تر پیدا شده و به آغوش خانواده هایشان باز گردند.

 

عباسپور با بیان اینکه در شرایط فعلی حسب دستور وزیر کشور با توجه به عدم پایداری سازه عملیات آواربرداری به مدت یک ساعت متوقف شد اضافه کرد: پس از انجام عملیات استحکام بنا مجدد آواربرداری و عملیلت امداد و نجات آغاز شد.

 

وی ابراز کرد: امیدواریم آواربرداری با سرعت و دقت بیشتری انجام شود، از همه مردم نیز که ابراز همدردی کردند و با حضور در منازل خود و عدم حضور در محدوده عملیاتی و کمک کردند تا فرایند امدادرسانی به نحو احسنت انجام شود تشکر و قدردانی می کنم.

 

فرماندار ویژه آبادان یاد آور شد: امیدواریم با کمک همه نیروهای امدادی، نظامی، انتظامی و امنیتی و ... شرایطی را فراهم خواهیم آورد تا بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

 

کد خبر 1179093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha