تولیت آستان قدس رضوی وارد طبس شد

تولیت آستان قدس رضوی به منظور شرکت در یادواره شهدای طلبه و روحانی طبس و بررسی ظرفیت ها و توانمندی های این شهر در توسعه خدمت رسانی به زائران حضرت رضا(ع) وارد طبس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی عصر امروز(۴ خرداد) به منظور سفری دو روزه وارد طبس شد.

 

استاندار خراسان جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، امام جمعه طبس و مدیر آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) از تولیت آستان قدس رضوی استقبال کردند. 

 

تولیت آستان قدس رضوی به منظور شرکت در یادواره شهدای طلبه و روحانی طبس و بررسی ظرفیت ها و توانمندی های این شهر در توسعه خدمت رسانی به زائران حضرت رضا(ع) به شهرستان طبس سفر کرده است.

 

حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی در سفر به شهرستان طبس ضمن زیارت آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع)، با مردم، خانواده شهدا، امام جمعه، مدیران و مسئولان شهرستان دیدار خواهد کرد.

 

حضور و سخنرانی در یادواره شهدای طلبه‌ و روحانی شهرستان طبس با عنوان «تعهد سرخ؛ از حجره تا سنگر»، غبارروبی مضجع مطهر امامزاده حسین بن موسی کاظم(ص)، بازدید از پروژه های فرهنگی و اجتماعی در جهت توسعه توانمندی های این شهرستان در خدمت به زائران حضرت رضا(ع) بخشی از دیگر برنامه های تولیت آستان قدس رضوی در این سفر دو روزه است.

 

حجت الاسلام مروی همچنین شامگاه پنجشنبه ۵ خرداد؛ پس از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حسین بن موسی الکاظم (ع) با مردم دیدار و گفتگو خواهد کرد.

 

گفتنی است؛ یادواره شهدای روحانی و طلبه شهرستان طبس همزمان با ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزادسازی خرمشهر چهارشنبه ۴ خرداد بعد از نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1179095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha