پانصد موکب مردمی برای سومین سالگرد شهادت سپهبدسلیمانی در کرمان دایر می شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از رایزنی با مسئولین ستادهای بازسازی عتبات عالیات کشور جهت ایجاد ۵۰۰ موکب در ایام سومین سالگرد شهادت سپهبدسلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، بعداز ظهر چهارشنبه(۴ خرداد) در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور قاضی زاده هاشمی برگزار شد؛ گفت: تلاش ما در ترویج مکتب حاج قاسم از ابتدای کار، ریل گذاری صحیح بوده است و در این زمینه برخی از طرح ها را به سمع و نظر مقام معظم رهبری رساندیم.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: در استان یک ساختار تعریف شد که در این راستا ستاد راهبردی مکتب حاج قاسم با حضور خانواده شهید، امام جمعه و استاندار و... تشکیل شد.

 

 

 

وی به کارگروه علمی پژوهشی به عنوان یکی از ۱۶ کارگروه ذیل مکتب حاج قاسم اشاره و تاکید کرد: دانشگاه آزاد در این زمینه در حال فعالیت است و تاکنون ۱۰۰ پایان نامه در خصوص مکتب نگاشته شده است.

 

 

 

سردار معروفی آماده سازی طرح جامع گلزار بین المللی شهدای کرمان توسط قرارگاه خاتم، ساخت زائرسرای اقشار، زائرسرای راهیان مکتب حاج قاسم با ساخت۱۰۰ سوئیت، ایجاد گذر فرهنگی شهید سلیمانی و اقدامات متناسب در روستای قنات ملک به عنوان زادگاه شهید سلیمانی را از برنامه های در دست اقدام عنوان کرد.

 

 

 

وی از پیش بینی راه اندازی ۵۰۰ موکب مردمی در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان خبر داد و گفت: یادواره خانگی شهدا را با جدیت در راستای معرفی شهدا دنبال می کنیم که در سالگرد دوم، دو هزار یادواره خانگی برگزار شد.

کد خبر 1179097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha