عظمت فتح خرمشهر برای نسل جوان تبیین شود/ آزادسازی خرمشهر در سایه اتحاد و همدلی و با هم بودن حاصل شد

مراسم بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور معاونین استاندار، مدیرکل حوزه استاندار و فرمانده پایگاه بسیج شهید آل اسحاق و مشاور فرهنگی استاندار ایلام و جمعی از کارکنان در محل استانداری برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مشاور استاندار در امور روحانیون استان در آیین گرامیداشت سالروز سوم خرداد، اظهار کرد:: آزادسازی خرمشهر در سایه اتحاد و همدلی و با هم بودن حاصل شده و به فرموده رهبر کبیر انقلاب فتح خرمشهر فتح ارزش های اسلامی بود.

 

حجت الاسلام «محمد محمدیان»  ابراز کرد: رشادت و دلاوری های رزمندگان اسلام در آن زمان احساس مسئولیت بیشتری برای ما القا می کند تا هر اندازه در توان داریم به مردمان این سرزمین خدمت کنیم.

 

مدیرکل حوزه استاندار و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج استانداری ایلام   با بیان اینکه  سوم خرداد  را باید  نقطه اوج دوران دفاع مقدس دانست گفت سوم خرداد  از روزهای مهم و به‌یادماندنی در تاریخ ایران است که هرگز از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد.

 

«ایمان رحیمی پناه» افزود: فتح خرمشهر با رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در آن دوران در شرایطی محقق شد که رزمندگان اسلام با دست خالی موفق به این تاریخ سازی شدند.

وی با تاکید بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی گفت  این برنامه ها باید  به گونه‌ای اجرا شود تا بتوانیم استقامت و ایثار جوانان ایران را در آن برهه از زمان به نسل امروز بازگو کنیم.

 

مدیرکل حوزه استاندار خاطرنشان کرد: فرهنگ جبهه و فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس باید در مدیریت و در جهت خدمتگزاری هرچه بهتر به مردم  با  تلاش جهادی  احیا شود.

 

فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج  آل اسحاق استانداری گفت: ان شالله  با تغییر و تحول بوجود آمده در پایگاه منبعد سعی داریم به مناسبت های مختلف برنامه های فرهنگی ، معنوی با فراخور ایام در استانداری برگزار نماییم.

 

گفتنی است در این برنامه فرهنگی با قید قرعه به ۷ نفر از شرکت کنندگان در مراسم مذکور هدایایی اهدا شد.

کد خبر 1179103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha