نقش بی‌بدیل بانوان به عنوان رکن تربیتی در جامعه/ تربیت نسلی مورد تاکید رهبری است

حجت الاسلام دیلمی با بیان اینکه نقش بانوان به عنوان رکن تربیتی جامعه بی بدیل و بی نظیر است، گفت: یکی از ارکان تمدنی که رهبر انقلاب در کنار عقلانیت ترسیم می کند، موضوع تربیت نسلی به عنوان کسانی است که از انقلاب اسلامی دفاع می کنند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «رضا دیلمی» در نشست اعضای نهضت پیشرفت بانوان با موضوع بررسی طرح های ۱۴۰۱ حوزه بانوان اظهارکرد: شیاطین عالم نمی توانند انقلاب اسلامی را در هیچ‌ زمینه ای و حوزه ای تحمل کنند برای همین تلاش می کنند از همه ابزارها و امکانات خود استفاده می کنند تا از مسیر مشخص امیدآور که نقطه آرمانی آن تحقق ظهور حضرت ولیعصر (عج) است، متوقف یا منحرف کنند.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی‌ گلستان گفت: یکی از ارکان تمدنی که رهبر انقلاب در کنار عقلانیت ترسیم می کند، موضوع تربیت نسلی به عنوان کسانی است که از انقلاب اسلامی دفاع می کنند. 

 

وی با بیان اینکه نقش بانوان به عنوان رکن تربیتی جامعه بی بدیل و بی نظیر است، خاطرنشان کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی در بلندای دنیا ایستاده است به علت وجود خانواده هایی است که در تراز انقلاب فکر و عمل می کردند؛ بنابراین لازم است باید به سراغ مباحث تربیتی برویم.

 

حجت الاسلام دیلمی بیان‌ کرد: دشمن در مصادیق و محورهای عملیاتی خود در این جنگ ترکیبی همه تمرکزش بر این است که این اتفاقات نیفتد. دشمن امپراطوری رسانه ای خود را علیه فرهنگ اسلامی به کار گرفته است.

 

وی گفت: نهضت پیشرفت زنان هم هدایتگر، هم تسهیل‌گر، هم راهبری می کند و همه ظرفیت های جامعه بانوان را به کار می گیرد. برای تحقق این آرمان ها نیازمند عقلانیت، تفکر و اندیشه ورزی است.

 

معاون فرهنگی‌اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: لازم است که بانوان با منظومه فکری امامین انقلاب آشنا شوند و آثار و کتب ایشان مورد مباحثه قرار بگیرد. باید به دنبال کیفیت و تعمق بخشی در حوزه تربیتی باشیم.

 

 

کد خبر 1179128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha