برای تحقق جهاد تبیین همه باید وارد میدان شوند

حجت‌الاسلام‌ گرزین گفت‌: در ماه های اخیر رهبر انقلاب عبارت واجب فوری و عینی را در باب جهاد تبیین مطرح کردند و از همه خواستند در این میدان ورود کنند بنابراین لازم است تا هرکسی برحسب نقش و جایگاهی که دارد به این امر بپردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» در نشست اعضای نهضت پیشرفت بانوان با اشاره به گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهارکرد: در شرایطی که دشمن بیشترین نیرو و امکانات را در اختیار دارد اگر نیروی ایمان وجود داشته باشد می توانیم در میان بهت و ناباوری دنیا بر دشمنان غلبه کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اتفاقی در سوم خرداد رخ داد که باعث شد ۲۰ هزار سرباز بعثی باخفت و خواری به اسارت رزمندگان اسلام در بیایند. این در حالی است که عراق ارتشی مدرن و مکانیزه داشت و ۳۷ کشور دنیا نیز از آن‌ حمایت می کرد.

 

وی بیان‌ کرد: بنا بر شکست جبهه حق وجود ندارد مگر اینکه مومنان خود کوتاهی کنند. تاریخ و تجربه نشان داده است که هر جا مومنان در میدان بودند، جبهه حق پیروز شده است. 

 

حجت الاسلام گرزین با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر موضوع جهاد تبیین خاطرنشان کرد: در ماه های اخیر رهبر انقلاب عبارت واجب فوری و عینی را در باب جهاد تبیین مطرح کردند و از همه خواستند در این میدان ورود کنند بنابراین لازم است تا هرکسی برحسب نقش و جایگاهی که دارد به این امر بپردازد.

 

وی با اشاره به برنامه دولت سیزدهم درباره موضوعات اقتصادی و لزوم جراحی اقتصادی گفت: از نظر کارشناسان جراحی و اصلاح اقتصادی لازم و ضروری بود و گرنه خیلی زود با بحرانی عجیب و سخت دست به گریبان می شدیم. جراحی هم درد و هم هزینه دارد؛ هر انسان عاقلی این درد و هزینه را تحمل می‌کند چون نتیجه بهتری می دهد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: دشمن در این مسیر می خواهد به نظام و ملت ایران، اعتماد مردم و تصمیمات دولت ضربه وارد کند. این کاری است که باید در دولت های گذشته انجام می شد و اگر این اتفاق می افتد اینهمه گرفتاری و سختی ایجاد نمی شد.

 

 

کد خبر 1179129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha