برقراری امنیت کامل در آبادان

سردار حاجیان از برقراری امنیت کامل در آبادان خبر داد و گفت: برای آواربرداری ساختمان متروپل نیاز به محیط امن است که این امنیت توسط پلیس به خوبی تامین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سردار مهدی حاجیان» شامگاه (چهارشنبه ۴ خرداد) در حاشیه بازدید از روند عملیات آواربرداری ساختمان متروپل آبادان، در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان این حادثه، با بیان اینکه نیروهای پلیس از همان دقایق ابتدایی حادثه ساختمان متروپل در محل حضور یافتند، اظهار کرد: نیروهای پلیس از استان های همجوار و تهران عازم آبادان شدند تا در کنار نیروهای امدادی قرار گیرند.

 

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور افزود: برای آواربرداری نیاز به محیط امن است که این امنیت توسط پلیس به خوبی تامین شده است.

 

وی از مردم و خانواده جانباختگان خواست تا با نیروهای پلیس جهت برقراری امنیت همکاری کنند و ادامه داد: همچنین از مردم آبادان می خواهیم محل حادثه را خلوت کنند تا عملیات آواربرداری با سرعت بیشتری انجام شود.

 

سردار حاجیان از برقراری امنیت کامل در آبادان خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه شهروندان آبادانی از برقراری امنیت رضایت دارند و پلیس تا پای جان برای حفظ امنیت ایستاده است و هر کمکی برای سرعت بخشیدن به عملیات آواربرداری خواهد کرد.

 

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در سه شیفت و به صورت شبانه روز کنار نیروهای امدادرسان هستند و تجهیزات کامل پلیسی را نیز در اختیار دارند.

 

کد خبر 1179138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha