۳۰۰۰مازندرانی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می شوند

حجت الاسلام یوسف پور گفت: در ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام ۳۰۰۰مازندرانی به مرقد امام خمینی(ره) را با کمک سپاه کربلا خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  شبستان از ساري، حجت الاسلام «يوسف يوسف پور»، امروز(۵خرداد) در نشست شورای فرهنگ عمومی مازندران برلزوم بزرگداشت ۱۴خرداد سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام ۱۵خرداد تاکید و اظهار کرد: تبیین این مهم باید در برنامه های گرامیداشت ایام ارتحال امام خمینی(ره) مورد توجه باشد.

 

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان مازندران به رشادت های مردم شریف قم، ورامین و تهران در قیام ۱۵خرداد اشاره کرد و افزود: این قیام نقطه عطف انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه مطابق برنامه های سنوات گذشته در همه شهرها، بخش ها و روستا ها مراسم بزرگداشت ۱۴ و ۱۵خرداد را با حضور مردم و مسئولین داریم، گفت: استفاده از فضای حقیقی و مجازی جهت بیان جایگاه این مناسبت های ملی و تبیین جایگاه ولایتمداری مورد توجه باشد.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان اینکه تبیین جایگاه ۱۵ و ۱۴خرداد نیز باید در دستور کار باشد، افزود: مساجد و امامزادگان و حسینیه ها در شب ۱۴ و ۱۵خرداد سیاه پوش شده و زمینه حضور مردم در برنامه های مناسبتی فراهم شود.

 

وی با بیان اینکه اصناف نیز باید برای سیاه پوش شدن سر در مغازه ها و بازار متناسب با این ایام اهتمام داشته باشند، گفت: بزرگداشت دهه کرامت نیز در دستور کار همگان باشد.

 

حجت الاسلام یوسف پور از آماده سازی منویات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پیرامون قیام ۱۵ خرداد جهت باز نشر در فضای حقیقی و مجازی خبر داد و یادآورشد: برگزاری مراسم بزرگداشت ۱۴و ۱۵خرداد را روز جمعه ۱۳خرداد با حضور مردم و مسئولین، علما و روحانیون و خانواده های معظم شهدا برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته این مراسم در بوستان ولایت برگزار شد، اظهار کرد:‌با توجه به کاهش بیماری کرونا این برنامه در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شود.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین «پور محمدی» به عنوان سخنران مراسم بزرگداشت ۱۴ و ۱۵خرداد در مرکز مازندران دعوت دارند، بیام کرد: اعزام به مرقد امام خمینی(ره) را نیز با کمک سپاه کربلا خواهیم داشت.

کد خبر 1179212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha