پیام تسلیت سازمان بسیج رسانه البرز به مناسبت ارتحال بانوی هنرمند عکاس دوران دفاع مقدس

ارتحال بانوی هنرمند مرحومه مریم کاظم زاده، عکاس دلاور و شیرزن دفاع مقدس و همسر شهید گرانقدر علی اصغر وصالی بار دیگر دل و جانمان را با روزهای سراسر حماسه ی جانانه و غرورانگیز ملت قهرمان ایران اسلامی در مقابل نظام سلطه و جبهه ی کفر عجین کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، در جریان رحلت بانوی مجاهد و هنرمند، مرحومه مریم کاظم زاده عکاس جنگ تحمیلی و همسر شهید والامقام علی اصغر وصالی، پیام تسلیتی از سوی پاسدار سید محمدرضا موسوی زاده رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز به شرح ذیل منتشر شد.

 

در ایام یادآور آزادسازی خرمشهر عزیز و روزهایی که نسیم و عطر روح نواز شهادت با عروج خونین شهید مدافع حرم پاسدار صیاد خدایی در کشورمان طنین انداز است، ارتحال بانوی هنرمند مرحومه مریم کاظم زاده، عکاس دلاور و شیرزن دفاع مقدس و همسر شهید گرانقدر علی اصغر وصالی بار دیگر دل و جانمان را با روزهای سراسر حماسه ی جانانه و غرورانگیز ملت قهرمان ایران اسلامی در مقابل نظام سلطه و جبهه ی کفر عجین کرد.

 

آن شهیده ی کنیز حضرت زهرا (س) با حضور موثر خود در جبهه های نبرد نام بلندش را در سپهر فرهنگ و هنر این سرزمین تثبیت و بلندآوازه نمود و فقدانش برای جامعه ی هنری و ارادتمندان انقلاب اسلامی، ضایعه و داغی بس بزرگ و عمیق است.

 

از درگاه ذات اقدس اله برای این بانوی مجاهد و هنرمند، آرزوی درجاتی متعالی و همنشینی با قهرمان کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها و برای بازماندگان غیورشان صبر جزیل و اجری جمیل مسئلت داریم.

 

 

کد خبر 1179235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha