۱۰۰ برنامه گرامی داشت سالگرد عروج ملکوتی امام راحل (ره) برگزارمی شود

فلاح لاله زاری ازبرگزاری ۱۰۰ برنامه گرامی داشت سالگرد عروج ملکوتی امام راحل (ره) در ۱۰۰ مسجد استان سمنان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛«فرشید فلاح لاله زاری»، از برنامه ریزی برای برگزاری آیین های گرامی داشت سالگرد ارتحال جانسوز پیر جماران، خمینی کبیر در ۱۰۰ مسجد استان سمنان خبر دادوافزود: طبق برنامه ریزی انجام شده در هر شهر حداقل ۱۰مسجد در برگزاری برنامه های بزرگداشت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد همکاری و مشارکت کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ورئیس کارگروه فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد استانی ارتحال امام راحل گفت: در برنامه ریزی دستگاههای فرهنگی استان سمنان برای بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی تلاش شده تا برنامه ها از خلاقیت و نوآوری و با هدف جذب بیشتر جوانان و نوجوانان همراه باشد.

 

وی با تاکید بر مشارکت و همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد در برگزاری این برنامه ها گفت: ۱۰۰ مسجد استان سمنان در این ایام،۱۰۰ برنامه نکوداشت سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را برگزار می کنند.

 

فلاح لاله زاری همچنین بر همکاری شهرداری ها، تبلیغات اسلامی و دستگاههای فرهنگی در برگزاری این برنامه ها تأکید کردوافزود: امسال پس از دو سال در ایام سالگرد امام راحل (ره) شاهد کاهش شیوع بیماری کرونا هستیم و زمینه برای برگزاری برنامه های بزرگداشت این ایام فراهم است.

 

کد خبر 1179253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha