نمایشگاه فرهنگی هنری «منشور مقاومت»  افتتاح شد

نمایشگاه فرهنگی هنری «منشور مقاومت» همزمان با ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور امام جمعه شهر لاهرود در کنار بقعه متبرکه امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نمایشگاه فرهنگی و هنری «منشور مقاومت» همزمان با ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته مقاومت، ایثار و پیروزی در کنار  بقعه متبرکه امامزاده حضرت سید ابراهیم بن موسی الکاظم (ع) شهر لاهرود افتتاح شد.

 

آیین افتتاح نمایشگاه فرهنگی هنری منشور مقاومت با حضور حجت الاسلام صفری امام جمعه لاهرود، جمعی از مسئولان محلی، زائران و مجاوران حرم مطهر امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار شد.

 

حجت الاسلام «حسن صفری» در این مراسم با بیان اینکه استقامت کلید موفقیت است، اظهار داشت: همه امت پیامبر اکرم (ص) مامور به استقاومت و مقاومت شده اند و امروزه ملت ما با استفاده از فرصت بحران، خود کفایی، حمایت از تولید داخل با محوریت اقتصاد دانش بنیان و متنوع سازی شرکای خارجی، باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام های اساسی بردارند.

 

امام جمعه لاهرود با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران بیان کرد: در سال 1359 که انقلاب اسلامی ضربه محکمی بر حیثیت خوی استکبار آمریکا و کشور های اروپایی وارد کرد، اقدام به تحریم ظالمانه علیه ملت ایران کردند. که توقیف دارایی ها و اموال ایران ، قطع رابطه و تحریم و محاصره اقتصادی از جمله این تحریم های ظالمانه است که خود آمریکا آنها را تحریم های فلج کننده قلمداد و اروپا هم همکاری می کرد.

 

وی با تجلیل از رشادتها و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام، شهیدان گرانقدر، ایثارگران، آزادگان و جانبازان سرافراز در جنگ تحمیلی، یادآور شد: دوران هشت سال دفاع مقدس و حماسه فتح خرمشهر، تجلی گاه مقاومت، ایثار و ایستادگی مردمانی است که نمی خواهند در برابر سلطه گران و ظالمان جهانی سر تعظیم فرود آورند و با الگوی مکتب عاشورا توانستند نوای «ما مقاوم هستیم» را به گوش جهانیان برسانند.

کد خبر 1179273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha