اتحاد و انسجام درونی راهبردی در برابر توطئه دشمنان شد/توسعه نظامی و کاهش وابستگی

امیر سرتیپ حدادی گفت: اتحاد و انسجام درونی بین مردم، مسئولان و نیروهای مسلح راهبردی در برابر توطئه دشمنان است.

خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان امیر سرتیپ علی حدادی سامانی روز پنجشنبه(5 خرداد) در نشست بصیرتی در بین فرماندهان و کارکنان نظامی و وظیفه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی اظهارداشت: دشمن به دنبال تفرقه و جدایی بین مردم و نظام است و هرچقدر دولت اعتماد عمومی را افزایش دهد، فاصله کمتر و فرصت سازی های دشمن از بین می رود.

فرمانده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور افزود: اتحاد و انسجام درونی بین مردم، مسئولان و نیروهای مسلح راهبردی در برابر توطئه دشمنان است که باید بر تقویت هرچه بیشتر آن افزوده شود.

 

وی با بیان اینکه بصیرت دینی، اعتقادی و سیاسی در برابر دشمنان و توطئه های آنان لازم است، تصریح کرد: این اقدام موجب سرافرازی و پیروزی خواهد شد و جهاد تبیین به این موضوع کمک می کند و رسالت همگانی است.

امیر حدادی خاطرنشان کرد: بیان واقعیت ها و آنچه در روند پیشرفت کشور موثر بوده، زمینه ساز خیر و برکت بوده و مانع از تبلیغات سو رسانه ای دشمن می شود.

 

توسعه نظامی و کاهش وابستگی

وی با اشاره به پیروزی های نظامی و تامین امنیت در کشور، خاطرنشان کرد: دشمن جرات جنگ رو در رو را نداشته و از روش هایی مثل جنگ نرم، تحریم و تروشخصیت ها استفاده می کند.

وی ادامه داد: توسعه نظامی و کاهش وابستگی ها به دیگر کشورها در پیشرفت کار موثر و این خودکفایی در برقراری امنیت و هراس دشمن برای جنگ نظامی موثر است.

کد خبر 1179300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha