آغاز سفر استاندار اصفهان به آران و بیدگل با حضور در شهر ابوزیدآباد

سید رضا مرتضوی در جریان سفر یک روزه به شهرستان آران و بیدگل، در بدو ورود در شهر ابوزیدآباد از توابع بخش کویرات این شهرستان حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر سید رضا مرتضوی در جریان سفر یک روزه به شهرستان آران و بیدگل، در بدو ورود در شهر ابوزیدآباد از توابع بخش کویرات این شهرستان حضور یافت.

 

در این سفر که در ادامه سفرهای شهرستانی دکتر مرتضوی انجام شده است، استاندار اصفهان به همراه معاونین و هیات همراه جهت بازدید و رسیدگی به دغدغه ها و درخواست های عمومی مردم شهرستان آران و بیدگل از طریق جاده قدیم اردستان به کاشان وارد این شهرستان شد و از سوی امام جمعه، فرماندار آران و بیدگل و سایر مسئولان اداری، اجرایی، قضائی، نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم سختکوش این دیار مورد استقبال قرار گرفت.

 

استاندار اصفهان با حضور در گلزار شهدای ابوزیدآباد به مقام شامخ شهدا و امام شهدا (ره) ادای احترام کرد و سپس مرقد مطهر  امام زادگان لازم التعظیم عبدالله بن علی(ع) و اسحاق و اسماعيل(ع) از فرزندان امام موسي بن جعفر(ع) را زیارت کرد.

 

دکتر مرتضوی در ادامه برنامه ها از سه راهی محمد آباد و شهرک صنعتی ابوزیدآباد بازدید و با اهالی منطقه و اصحاب صنعت به گفت و گو پرداخت و موارد مطروحه از طرف متقاضیان را جهت سامان دهی به مسایل و مشکلات تبیین و توصیف شده از سوی افراد حاضر در محل و مسئولان شهرستان به هیات همراه برای پیگیری فوری و طرح در شورای اداری مشترک استان و شهرستان در راستای رفع و سامان بخشی جامع درخواست ها اعلام و ابلاغ کرد.

 

 

کد خبر 1179336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha