استیل کرد یکی از مراکز مهم تولیدی و صنعتی شهرستان دره‌شهر  و استان است

بهرام نیا با بیان اینکه در صورت افزایش ظرفیت تولید، میزان اشتغالزایی کارخانه استیل کرد به ۳۲۰ نفر می رسد، گفت: استیل کرد یکی از مراکز مهم تولیدی و صنعتی شهرستان دره‌شهر و استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  استاندار ایلام با بیان اینکه خوشبختانه در شهرستان دره شهر فعال است، ابراز کرد: این شرکت در حال حاضر با ظرفیت ۳۰درصد در مدار تولید قرار دارد که البته در راستای ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد منطقه و معیشت مردم حمایت های لازم از این مجتمع تولیدی انجام خواهد شد.

 

«حسن بهرام نیا» با بیان اینکه این مجتمع در راستای تولیدات ملی و سفره مردم تأثیرگذار است، گفت: حدود ۲۲۰ نفر در مجتمع استیل کرد شهرستان دره شهر مشغول به کار است که امید است با حمایت ها مسولان و فراهم کردن تسهیلات لازم زمینه اشتغال حدود ۳۳۰نفر در این کارخانه فراهم شود.

 

استاندار ایلام تصریح کرد: یکی از کارهایی که در طی دو هفته اخیر با رایزنی های مسولان استان صورت گرفته است که توان رقابت این مجتمع با حمایت های لازم در بازار ایجاد شود.

 

وی افزود: در حال حاضر سیم مورد نیاز کارخانجات لاستیک به صورت وارداتی وارد کشور می شود که تعرفه وارداتی این محصول حدود پنج درصد است که موجب کاهش توان رقابتی این کارخانه با محصولات وارداتی می شود و همین امر موجب شده است که توان تولیدی این کارخانه به زیر یک سوم کاهش یابد.

 

بهرام نیا ابراز کرد: با نگاه حمایتی مسولان و افزایش تعرفه بر محصول وارداتی به میان ۲۵ درصد انتظار می رود که شاهد افزایش تولید مجتمع استیل کرد دره شهر و ایجاد اشتغال و همچنین کمک به تولید ملی در سطح کشور باشیم.۰۰

کد خبر 1179365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha