۵۷ هفته فیلم و عکس تا پایان خردادماه، در کشور برپا می شود

آذرپندار با اشاره به اینکه من چند فیلم از دفتر شیراز دیدم ولی برخی استان ها هیچ ظهور و بروزی نداشته اند، گفت: تا پایان خرداد ۵۷ هفته فیلم و عکس در کشور برپا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی آذرپندار»، امروز (پنج شنبه 5 خرداد) در مراسم تودیع و معارفه مدیر انجمن سینمای جوان فارس که در تالار «گفتگو» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، گفت: ما دوستان را با آثار خودشان می شناسیم.

مدیر عامل انجمن سینمای جوان کشور با اشاره به اینکه از روزی که به انجمن سینمای جوان آمدم به جلسه تودیع و معارفه فکر کردم، اظهار کرد: نکته اخلاقی وارد است که انتقادات به تندی به فرد وارد می شود و زحمات او دیده نمی شود.

وی با اشاره به اینکه من چند فیلم از دفتر شیراز دیدم ولی برخی استان ها هیچ ظهور و بروزی نداشته اند، اضافه کرد: تا پایان خرداد 57 هفته فیلم و عکس در کشور برپا می شود.

آذرپندار با یادآوری این مطلب که سال های آخر دولت ها بودجه ها دچار کاستی می شود سپس فرهنگ و فیلم کوتاه قربانی می شود و همه مشکلات به خاطر مدیر سابق نبوده و کرونا و کمبود بودجه ها زمینه ساز مشکلات بعدی است، افزود: متاسفانه اوضاع سینمایی کشور اینگونه است انگار یک قانون نانوشته است که هر کسی می خواهد فیلم سینمایی بسازد باید به تهران برود.

وی با اشاره به اینکه به حوزه اخلاق حساس هستیم، تاکید کرد: در دوره جدید موضوع آموزش را در دستور کار قرار می دهیم و انجمن سینمای جوان بدون تولید یک فضای ناقص است و همه استان ها مشکلات تجهیزات دارند و به دنبال رفع آن هستیم.

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم از زحمات «علیرضا توکل» به عنوان رئیس پیشین انجمن سینمای جوان فارس تجلیل و «ابراهیم شیشه گر» به عنوان رئیس جدید این انجمن معرفی شد.

کد خبر 1179375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha