شورای فرهنگ عمومی چالش ها و مطلوبیت های فرهنگی را اولویت بندی کند

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه شورای فرهنگ عمومی چالش ها و مطلوبیت های فرهنگی را اولویت بندی کند گفت: با تشکیل اتاق‌های فکر می‌توانیم چهره‌های علمی و ‌حوزوی را شناسایی و از ظرفیت آنان در جلسات شورای فرهنگ عمومی‌ استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ماسال، حجت‌الاسلام «سیدهادی موسوی» امروز( پنج‌شنبه، ۵ خرداد) در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، شورای فرهنگ عمومی را شورایی ریل گذار در بخش تعیین راهبردها و سیاست‌ها ذکر کرد و اظهار داشت: برای داشتن نتیجه و خروجی مناسب از این جلسات و تدوین مصوبات، لازم است دستور جلسه فرهنگ عمومی از قبل در اختیار مدیران و اعضا قرار گیرد تا آنها هم با آمادگی کامل و ذهنیتی باز در جلسه شرکت کنند.

 

امام جمعه ماسال دعوت از یکسری کارشناسان و چهره‌های علمی در جلسات شورای فرهنگ عمومی را اثرگذار دانست و اظهار داشت: معتقدم با وجود همه چالش‌ها و مشکلاتی که وجود دارد، شورای فرهنگ عمومی باید در ابتدا چالش‌ها را اولویت‌بندی کرده و سپس به مرور زمان نسبت به مطرح کردن هر یک از آنها در جلسات شورای فرهنگ عمومی اقدام کند.

 

وی اضافه کرد: با تشکیل اتاق‌های فکر می‌توانیم چهره‌های علمی و ‌حوزوی را از بین قشرهای مختلف مردم انتخاب و از ظرفیت آنان در جلسات شورای فرهنگ عمومی‌ و کارگروه‌ها استفاده کنیم زیرا با این اقدام زمینه برخورد تخصصی تر با مسائل به خوبی فراهم می‌شود.

 

وی تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث خانواده و جوانی جمعیت و طرح این مباحث در جلسات شورای فرهنگ عمومی را هم خواستار شد و اذعان کرد:‌ از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان می‌خواهیم نسبت به حمایت و تقویت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ماسال اقدام کند.

 

امام جمعه شهرستان ماسال در پایان خاطرنشان کرد: باید زیرساخت‌های مناسبی را در مشهد میرزا ایجاد کنیم که تحقق این امر علاوه بر جذب بودجه و اعتبارات به حمایت و پیگیری همه ادارات ذیربط نیازمند است.

کد خبر 1179384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha