یادواره سردار شهید اسدالله رییسی و فاتحان خرمشهر در جیرفت برگزار شد

امروز ۵ خرداد ماه یادواره سردار شهید اسدالله رییسی و فاتحان خرمشهر در گلزار شهدای شهر جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۵ خرداد ماه یادواره سردار شهید اسدالله رییسی و فاتحان خرمشهر در گلزار شهدای شهر جیرفت برگزار شد.
 
حجت الاسلام «بهرام میثم تارم» در این یادواره، ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع)، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: حضور شما در این یادواره، نشانه تعهد و عشق شما به شهدا، جامعه ایثارگران و ارادت به ارزش های انقلاب اسلامی است.
 
امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: حضور شما در مراسم گرامیداشت شهدا گواهی بر بصیرت و انقلابی بودن شما است شما که همواره در صحنه های انقلاب اسلامی حضور می یابید.
 
وی ابراز کرد: شهید اسدالله رییسی یک انسان با بصیرت، معلمی دلسوز که همیشه علی رغم درد و رنج جانبازی اما در تمام صحنه های دفاع از انقلاب حضور پیدا می کرد و دیگران را نیز تشویق به حضور در این صحنه می کرد.
 
حجت الاسلام تارم با بیان این مطلب که شهید رییسی هرگز لب به گلایه و شکایت باز نمی کرد، یادآور شد: هرگاه با شهید دیدار می کردی همواره از امام، رهبری، انقلاب و مباحث فرهنگی سخن می گفت.
 
امام جمعه تصریح کرد: این شهید یک مرد به تمام معنا غیرتمند بود و غیرت دینی داشت، همواره به مسائل فرهنگی و مذهبی توجه می کرد و یک الگو و اسوه برای همه مردم ما است. 
 
وی تاکید کرد: شهید اسدالله رییسی در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی حجت را بر ما تمام کرده است.
 
حجت الاسلام تارم در خاتمه عنوان کرد: این شهید یکی از نعمت های خدا است شهیدی که با حالت جانبازی به تکلیف خود نسبت به دفاع از انقلاب و نظام عمل کرد.
کد خبر 1179395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha