مردم یقین داشته باشند با تمامی مسببان این حادثه به جد برخورد خواهد شد

محفوظی گفت: این قول را به مردم شریف آبادان می دهیم که با تمامی مسببان این حادثه به صورت جدی پو قاطع برخورد خواهد شد.

«سید مجتبی محفوظی» عصر امروز (پنج شنبه ۵ خرداد) در حاشیه بازدید از روند عملیات امداد و نجات و آواربرداری ساختمان متروپل آبادان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تسلیت به مردم آبادان به ویژه خانواده جانباختگان این حادثه دلخراش اظهار کرد: مردم یقین داشته باشند با تمامی مسببان این حادثه چه کسانی که قصور و کوتاهی کردند و چه اشخاصی که می دانستند و علم داشتند و در این زمینه اقدامی صورت ندادند به شدت برخورد قلطع و قانونی خواهد شد.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: در لحظه ریزش این ساختمان از طریق شهروندان به ما اطلاع داده شد و از همان لحظه پیگیری های لازم را در دستور کار قرار دادم.

 

وی تصریح کرد: در این زمینه فورا موضوع را به سمع و نظر وزیر کشور، رساندیم و همچنین رئیس ستاد مدیریت بحران کشور و شهردار تهران را پای کار آوردم و همه موارد را به آنها توضیح دادم.

 

محفوظی ادامه داد: از ابتدای این حادثه دلخراش کلیه نیروهای امدادی، کمک رسان، آتش نشان، نظامی و انتظامی و گروه های عملیاتی برای امداد و نجات جان شهروندان و آواربرداری به این منطقه اعزام شدند.

 

وی عنوان کرد: متاسفانه شب اول این حادثه به دلیل گرد و خاک پرواز ها با تاخیر انجام شد که این نیز موجب شد تا تجهیزات با تاخیر به این منطقه برسد اما در روز دوم این حادثه همه نیروها و تجهیزات کامل در محل ساختمان متروپل مستقر شدند.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به ادامه روند عملیات اجرایی آوار برداری و امداد و نجات باقی ماندگان زیر آوار ساختمان متروپل اشاره کرد و یاد آور شد: امیدواریم هرچه سریعتر و در مدت زمان کوتاه نیروهای امدادی جاماندگان زیر آوار را بیرون بکشانند و مسئله آواربرداری به اتمام برسد.

 

کد خبر 1179405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha