بیمارستان ۶۴ تختخوابی زیرکوه هرچه سریعتر عملیاتی شود

شهریاری با بیان اینکه زیرساخت های سلامت در خراسان جنوبی اندک است، گفت: متاسفانه هیچ بیمارستانی در زیرکوه وجود ندارد و باید بحث احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان هر چه سریع تر عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسینعلی شهریاری» عصر امروز (5 خرداد) در حاشیه بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان زیرکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم شهرستان زیرکوه مردمانی خوبی و مهمان نواز هستند.

 

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه زیرساخت ها در حوزه سلامت در خراسان جنوبی اندک است، ادامه داد: این موضوع در حوزه قائنات و زیرکوه شدت دارد و کمبود آن بسیار احساس می شود.

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه هیچ بیمارستانی در زیرکوه وجود ندارد، افزود: اکنون ساختمانی به طور موقت به عنوان بیمارستان در زیرکوه برای بحث بهداشت و درمان مردم استاده می شود و دولتمردان باید در این خصوص پیگیری هایی انجام دهند.

 

شهریاری در خصوص احداث بیمارستان شهرستان زیرکوه گفت: اقداماتی برای احداث بیمارستان 64 تختخوابی انجام می شود و پیگیری خواهیم کرد تا عملیات اجرایی این پروژه هر چه سریع تر آغاز شود.

 

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع خیرین سلامت کشور در پایان گفت: اجرای این پروژه نیازمند اعتبارات بسیاری است و منابع دولت متاسفانه محدود است و باید از کمک های خیرین و دفتر آیت الله سیستانی بهره مند شویم تا شاهد بهره برداری این پروژه در شهرستان زیرکوه باشیم و از طریق دفاتر ایشان در قم پیگیری خواهیم کرد.

 

 

کد خبر 1179415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha