برگزاری همایش «پیروزی و پایداری» در مسجدالزهرا(س) کاشان

همایش پیروزی و پایداری از سوی فرهنگ‌سرای المهدی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در مسجدالزهرا(س) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، همایش« پیروزی و پایداری» به منظور ارج‌ نهادن به دلاور‌ مرد‌ی‌های رزمندگان اسلام در آزاد‌سازی خرمشهر و پاس‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای هشت سال دفاع مقدس از سوی فرهنگ‌سرای المهدی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

 

بر همین اساس، مسجدالزهرا ، میزبان ساکنین شهرک آزادگان راوند بود که با هدف آشنایی بیشتر با رخدادها و مناسبت‌های ملی، اعتلای فرهنگ ایثار و فداکاری گردهم آمده بودند.

 

با توجه به اینکه یکی از راه‌های انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت طلبی به نسل جدید، فضا سازی است، در این همایش که با همکاری ستاد نماز جمعه و حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) انجام شد، فضای مسجد با پرچم ایران و شعارهای آزادسازی خرمشهر آراسته شد.

 

در این برنامه که محمد زری‌باف اجرای آن را به عهده داشت، گروه سرود شهید منصوری پایگاه ثامن الحجج(ع) سرود «سلام فرمانده» را همخوانی کرد. 

 

در همایش« پیروزی و پایداری» مهدی نشاسته‌‌ای از فرماندهان عملیات بیت‌المقدس و پیروزی خرمشهر، در راستای معرفی گوشه‌هایی از تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب اسلامی با معرفی حماسه سوم خرداد و تشریح عملیات بیت‌المقدس، به سیره و سبک زندگی شهدا اشاره کرد و به روایتگری و خاطره‌گویی پرداخت.

کد خبر 1179429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha