مادران سبک زندگی اسلامی را به فرزندان بیاموزند

عاشوری با بیان‌اینکه مادر قلب تپنده خانه است، گفت: مادران در راستای تربیت فرزندان خود از هیچ تلاشی دریغ نکنند و با آموزش سبک زندگی اسلامی جامعه‌ای سالم ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، «کیا عاشوری» امروز (پنج شنبه، ۵ خرداد) در اولین جلسه کارگروه بانوان و خانواده این شهرستان که با رویکرد«عفاف و حجاب» در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: مادر قلب تپنده خانه است.

 

فرماندار تالش با بیان‌اینکه استکبار جهانی با انواع وسایل پیشرفته علمی، القائات و شبهات خود را با توجه به اصل مدرنیته در جامعه رواج داده و می‌دهد، افزود: مادران با تربیت صحیح فرزندان خود و آموزش سبک زندگی اسلامی می‌توانند جامعه‌ای سالم را ایجاد کنند.

 

وی با اشاره به اینکه انسان‌ها بر اساس آنچه که فکر کرده رفتار می‌‎کنند و عفاف و حجاب حکم الهی است،تصریح‌کرد:  باید با آگاه‌سازی و بیان فلسفه وجودی این حکم الهی به جوان و نوجوان اجازه انتخاب به آنان بدهیم.

 

عاشوری با بیان‌اینکه ایرانیان دارای عاطفه و احساس هستند و خانواده را دوست دارند، ادامه داد: اگر با دید اسلامی هم به این موضوع حجاب و عفاف نگاه نکنیم و اسلام را بگذاریم کنار، در جامعه‌ای بی‌عفتی رواج پیدا کند خانواده‌ها از هم گسیخته می‌شوند و شاهد افزایش آمار آسیب‌های اجتماعی از جمله  آمار طلاق و فرار دختران در جامعه و معضلاتی چون فرزندان طلاق و اعتیاد و ..‌ می‌شویم.

کد خبر 1179434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha