دشمن با جنگ نرم به دنبال نفوذ راهبردی در کشور است

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: دشمن با جنگ نرم به دنبال نفوذ راهبردی در کشور است و جنگ ترکیبی و چند جانبه ای را راه انداخته است که با جهاد تبیین باید توطئه های آن را خنثی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۶ خرداد ماه حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس بر ساده زیستی و دوری از تجملات، همراهی با مردم و  انقلابی ماندن تاکید کردند و فرمودند؛ قانونی که دولت توان اجرای آن را ندارد را نباید تصویب کنند.

 
امام جمعه رودبار جنوب ابراز کرد: دشمن با جنگ نرم به دنبال نفوذ راهبردی در کشور است و جنگ ترکیبی و چند جانبه ای را راه انداخته است که با جهاد تبیین باید توطئه های آن را خنثی کنیم.
 
وی بیان کرد: در بحث تولید گندم کشاورزان باید برای کمک به کشور به سمت کشت بیشتر گندم بروند و تولید گندم را زیاد کنند که در جنوب استان کرمان این ظرفیت وجود دارد.
 
حجت الاسلام افشارمنش عنوان کرد: به مردم خوزستان به دلیل ریزش ساختمان و مصیبت وارده تسلیت عرض می کنیم باید نظارت بیشتر در نظام مهندسی و بر ساخت ساختمان ها مورد توجه قرار گیرد.
 
خطیب جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: از آنجایی که در فصل گرما هستیم از همه مردم در خواست داریم برای کاهش نوسانات در مصرف برق صرفه جویی کنند.
 
 
وی ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع)، بیان کرد: آن حضرت توصیه های زیادی به خواندن نماز می کردند و می فرمودند؛ فردای قیامت شفاعت ما اهل بیت (ع) به کسی که نماز را سبک شمارد، نمی رسد.
 
حجت الاسلام افشارمنش تصریح کرد: سیره اجتماعی امام صادق (ع) به این صورت بود که عمده عبادات ایشان بعد از واجبات خدمت رسانی به مردم بود، در انجام کار خیر تاخیر نمی کرد و بلکه عجله می‌کرد و با منکرات برخورد می کردند.
 
امام جمعه رودبار جنوب ادامه داد: امام صادق (ع) با تشکیل حوزه علمیه و تربیت شاگردان، مسائل مهم شیعه را بیان کرده و ولایتمداری و فرهنگ مهدویت را ترویج می کردند.
 
وی در خاتمه عنوان کرد: همه ما در زمان غیبت امام زمان (عج) هستیم و برای دوری از انحرافات و رسیدن به راه نجات باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
کد خبر 1179481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha