نمایندگان مجلس فرمایشات رهبری را فصل الخطاب  بدانند/ فتح خرمشهر فراتر از باز پس گیری یک شهر بود

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: مقام معظم رهبری(حفظه) در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اقدامات خوب ۲ سال گذشته مجلس یازدهم را تحسین کرده و البته برای بار دوم به نمایندگان تذکر دادند که در انتصابات دخالت نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۶ خرداد ماه حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع)، گفت: از اصولی که موجب تحکیم خانواده می شود بحث اعتدال و میانه روی در زندگی است.

 

امام جمعه قلعه گنج با اشاره به دیدار رهبری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: رهبری در این دیدار فرمودند؛  حادثه عظیم فتح خرمشهر فراتر از باز پس‌ گیری یک شهر بود همان که امام (ره) هم فرمود؛ فتح خرمشهر فتح خاک نبود فتح ارزشهای اسلامی بود.

 

وی خاطرنشان کرد: دلایل تغییر معادله در فتح خرمشهر عملکرد جهادی، از خودگذشتگی، عزم راسخ، ابتکار عمل، نگاه بلند به اهداف و آرمان ها و بالاتر از همه اخلاص و توکل بر خداوند بود.

 

حجت الاسلام احمدی نیم تاکید کرد: در شرایط خطیر بین المللی جمهوری اسلامی در برابر همه خصومت ها و دشمنی ها سینه سپر کرده و در حال پیشرفت و موفقیت است.

 

خطیب جمعه قلعه گنج ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دولت، قوه قضاییه و سایر دستگاه‌های  باید بدانند که در چه مسئله بزرگ و مهمی دخیل هستند و به تناسب این جایگاه مراقبت از آن را افزایش دهند.

 

وی با بیان این مطلب که مجلس شورای اسلامی از ارکان و اعضای اصلی مدیریت کشور است، خاطرنشان کرد: مجلس انقلابی یکسری الزاماتی از جمله همکاری صمیمانه با دولت، قوه قضاییه و سایر دستگاه ها و بدنه آنها و همچنین پرهیز از گرو کشی و معارضه دارد.

 

حجت الاسلام احمدی نیک یادآور شد: در این دیدار مقام معظم رهبری(حفظه) اقدامات خوب ۲ سال گذشته مجلس یازدهم را تحسین کرده و البته برای بار دوم به نمایندگان تذکر دادند که در انتصابات دخالت نکنند.

 

امام جمعه قلعه گنج در خاتمه ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، عنوان کرد: یکی از رسالت ها و وظایف همه ما مخصوصا والدین و خانواده ها، تربیت دختران انقلابی در تراز  سبک زندگی اسلامی است.

کد خبر 1179484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha