عملیات اجرایی احداث باند دوم بشرویه به سه راهی بشرویه آغاز شد

با دستور استاندار خراسان جنوبی عملیات اجرایی احداث باند دوم بشرویه به سه راهی بشرویه به طول ۹ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۳۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به صورت رسمی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، استاندار خراسان جنوبی امروز (6 خرداد) جهت بازدید از پروژه های عمرانی به شهرستان بشرویه سفر کرد.

 

«جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی در ابتدای ورود به شهرستان بشرویه از پروژه راهدارخانه ارسک بازدید کرد و در این بازدید قول تامین اعتبار برای تکمیل این پروژه را به مبلغ ۲ میلیارد تومان داد و گفت: با اختصاص این اعتبار باید تکمیل دیوار، محوطه سازی، ساخت سوله و تامین نیروی انسانی را شاهد باشیم تا در دهه فجر امسال این پروژه را افتتاح کنیم.

 

برای احداث پروژه راهدارخانه ارسک در زمینی به مساحت ۵ هزارمترمربع، ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و اکنون این پروژه ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

بازدید از عملیات اجرایی احداث باند دوم بشرویه به سه راهی بشرویه برنامه دوم استاندار خراسان جنوبی در سفر به این شهرستان بود و کلنگ آغاز عملیات اجرایی این پروژه به دستور استاندار خراسان جنوبی به زمین زده شد.

 

قطعه اول باند دوم محور بشرویه به سه راهی بشرویه به طول 9 کیلومتر 132 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که امروز به صورت رسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی عملیات اجرایی آن آغاز شد.

 

 

کد خبر 1179493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha