امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای آواربرداری ساختمان متروپل افزایش پیدا خواهد کرد

مخبر به منظور تسریع در روند آواربرداری ساختمان متروپل آبادان معاون اول رئیس جمهور وارد آبادان شد و با خانواده جانباختگان این حادثه ابراز همدردی کرد و گفت: امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای این مهم در آبادان افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «محمد مخبر» امروز (جمعه ۶ خرداد) به منظور بررسی میدانی آخرین اقدامات آواربرداری و امدادرسانی حادثه ریزش ساختمان متروپل وارد آبادان شد.

 

معاون اول رئیس جمهور در پنجمین روز از حادثه ریزش بخشی از ساختمان متروپل آبادان با حضور در محل حادثه ضمن بررسی روند عملیات آواربرداری و امدادرسانی، در میان خانواده‌های عزادار حادثه متروپل آبادان حضور یافت و با آنها ابراز همدردی کرد.

 

مخبر در این دیدار و بازدید رسیدگی به خانواده جانباختگان حادثه متروپل آبادان را ضروری دانست و با ابراز تاسف از وقوع این حادثه بر ضرورت برخورد قاطع با متخلفان ریزش ساختمان متروپل تاکید کرد و ادامه داد: دستورات لازم به منظور تسریع در روند عملیات جستجوی پیکر نفرات زیرآوار مانده ساختمان متروپل صادر شده است.

 

وی با ابراز رضایت از وجود امکانات آواربرداری در این حادثه خاطر نشان کرد: همچنین به منظور تسریع در روند اجرایی عملیات آواربرداری امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای این مهم در آبادان افزایش پیدا خواهد کرد.

 

احمد وحیدی وزیر کشور نیز در این بازدید آخرین وضعیت عملیات امداد و نجات را برای معاون اول رییس جمهور تشریح کرد.

 

کد خبر 1179516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha