رفع مشکلات مردم معیار بازدهی نظام اداری قرار بگیرد

حجت‌ الاسلام محمودی گفت: برخی مدیران فراموش کرده اند که برای گره گشایی از کار مردم منصوب شده اند و باید معیار بازدهی نظام اداری با محوریت تاثیرگذاری و رفع مشکلات مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌ الاسلام «عبدالرضا محمودی»، امروز (جمعه 6 خرداد) در خطبه ‌های نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: امام صادق (ع) در اعتلای معنویت و فضائل اخلاقی در جامعه جایگاه والایی دارند و در دوران ایشان، قدرت از امویان به عباسیان منتقل شد و امام صادق (ع) برای ترویج فرهنگ غنی اسلام گام‌ های اثرگذاری برداشتند.

امام جمعه موقت شیراز افزود: در دوران این امام بزرگوار، متون ایرانی و یونانی به عربی ترجمه شد و کرسی ‌های نظریه ‌پردازی و تدریس در جهان اسلام برپا شد.

وی اضافه کرد: امام صادق (ع) با برپایی کرسی ‌های تدریس و آزاد اندیشی به مقابله با گروه هایی پرداختند که در مباحث علمی میان نظریات ترجمه شده و مبانی اسلام اختلاط می کردند.

حجت‌ الاسلام محمودی تصریح کرد: جهاد علمی امام صادق (ع) این گروه‌ ها را منقرض کرد و ریشه برخی از آن گروه‌ ها که به عمل صالح معتقد نیستند در جامعه امروز نیز دیده می ‌شود.

امام جمعه موقت شیراز در خطبه ‌های دوم نماز جمعه شیراز با تبریک دهه «کرامت» عنوان کرد: این دهه مبارک با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز می شود و زیارت حضرت معصومه (س) موجب واجب شدن بهشت بر زائران ایشان می شود و باید از سیره حضرت معصومه (س) برای رشد خود و جامعه بهره مناسب بگیریم.

وی ادامه داد: بانوان در جامعه باید از سیره حضرت معصومه (س) الگو بگیرند زیرا زنان در تحکیم خانواده نقش کلیدی دارند و نمونه رشادت و نقش مهم بانوان را در دوران دفاع مقدس داریم.

امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح اصلاح یارانه‌ ها گفت: این یارانه نقد برای خرید اقلامی که اعلام شده صرفا باید هزینه شود تا افزایش قیمت سایر کالاها و افت پول ملی را در پی نداشته باشد.

وی افزود: در شرایط کنونی جامعه، تولید دانش ‌بنیان در کالاها باید در الویت قرار بگیرد و همچنین باید با توجه کردن انقلاب در ساختار اداری  از سرگردانی ارباب رجوع در ادارات جلوگیری کنیم.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: برخی مدیران فراموش کرده اند که برای گره گشایی از کار مردم منصوب شده اند و باید معیار بازدهی نظام اداری با محوریت تاثیرگذاری و رفع مشکلات مردم باشد.

کد خبر 1179535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha