بهره‌ برداری از ۴۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌ زده شهرستان کوهرنگ

۴۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌ زده شهرستان کوهرنگ با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و مسئولین شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «فرشید ریاحی سامانی» امروز (جمعه ۶ خرداد) در نشست بررسی مشکلات شهرستان کوهرنگ که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری در منطقه بازفت برگزار شد، اظهار داشت: در شهرستان کوهرنگ واحدهای زیادی نیازمند بازسازی هستند که ۴۴۰ واحد بتن‌ریزی و ۳۳۱ واحد آرماتوربندی شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعداد ۲۴۷ واحد نصب اسکلت، ۱۵۰ واحد اجرای احداث سقف و ۸۷ واحد دیوار چینی شده است.

 

وی ادامه داد: هفت هزار و ۴۱ پرونده تسهیلات بازسازی، تعمیر و معیشتی همه به سیستم بانکی متصل شدند.

 

ریاحی سامانی به تسهیلات بلاعوض تخصیص داده شده اشاره و تصریح کرد: ۷۵ درصد تسهیلات بلاعوض تخصیص یافته و مابقی نیز ظرف ۲ ماه آینده تخصیص پیدا می‌کنند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طی ۲ مرحله ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

 

وی بابیان اینکه ۴۹۶ واحد تا پایان تیرماه به بهره برداری می‌رسد گفت: سعی می شود مشکلات اجرایی واحدهای مسکونی در دست بررسی است و به زودی رفع می شود.

 

ریاحی سامانی با اشاره به تامین مصالح برای پیشرفت واحدها اظهار داشت: در خصوص تامین مصالح در حال حاضر مشکلی نداریم، اما اگر حجم کار بالا برود این حجم مصالح جوابگوی نیاز نیست و باید فکری برای این موضوع کرد.

 

کد خبر 1179548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha