برگزاری نشست هم اندیشی برنامه های ستاد نماز جمعه آران و بیدگل

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی برنامه های ستاد نماز جمعه آران و بیدگل با حضور اعضای ستاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، نشست هم اندیشی و برنامه ریزی برنامه های ستاد نماز جمعه آران و بیدگل به مدیریت حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی این شهر و با حضور اعضای ستاد برگزار شد.

 

امام جمعه آران و بیدگل در این نشست گفت : جایگاه حقوقی امامت جمعه جایگاه والایی است که همه ما باید برای ارتقای این جایگاه در بخش های مختلف اعم از امنیت ، فرهنگی ، حفاظت و ... تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی ادامه داد: ما باید مشکلات و دغدغه های نمازگزاران را برطرف کنیم تا با اشتیاق بیشتری برای نماز جمعه حاضر شوند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل در ادامه اظهار داشت: خالصانه عمل کردن و همچنین استفاده کردن از نیروهای جوان در برنامه ها از راه های موفقیت در هر جایگاهی است و نهاد امامت جمعه آران و بیدگل هم آمادگی کامل دارد از ظرفیت جوانان علاقه مند در همه بخش های ستاد نماز جمعه استفاده کند.

 

در این نشست که به منظور هماهنگي و برنامه ريزي جهت اجراي هرچه بهتر برنامه هاي نهاد امامت جمعه بویژه در مناسبت های ملی و مذهبی برگزار شد، اعضای نهاد امامت جمعه بیشنهادات و نظرات خود را در راستای بهبود برنامه ها ارائه کردند.

کد خبر 1179566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha