مسئولان به سوالات مردم پاسخ بدهند/ تمرکزنمایندگان مجلس بر اصلاح قانون

حجت الاسلام محمودی گفت: مسئولان به سوالات ذهنی و شبهات مردم نسبت به تصمیمات و شرایط مدیریت کشور پاسخ بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «احمد محمودی« در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه(6خرداد) این هفته اصفهان اظهارداشت: خدمت به مردم در نظام اسلامی یک وظیفه دینی و خطیری است که باید متولیان امر به آن توجه کرده و پاسخگوی عملکرد خود باشند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: رفع چالش‌ و نارسایی ها وظیفه دینی است و هر مسئولی در پست های مختلف باید این وظیفه قانونی و شرعی خود را به خوبی انجام داده و نسبت به مردم جوابگو باشد.

وی با اشاره به اینکه در برخی از تصمیمات مردم دچار سوال می شوند، تصریح کرد: مسئولان به سوالات ذهنی و شبهات مردم نسبت به تصمیمات و شرایط مدیریت کشور پاسخ بدهند و نگذارند موضوعی بدون پاسخ بماند و چالش هایی را به همراه بیاورد.

 

حجت الاسلام محمودی با اشاره به مردم سالاری دینی، خاطرنشان کرد: در چنین حکومتی بین مردم و کارگزاران فاصله ای نبوده و همه در مسیر خدمت به نظام و جامعه در تلاش هستند و مدیران در خدمت مردم قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه دشمن ناکارآمدی مسئولان را پای اسلام و نظام می گذارد، اذعان داشت: در این شرایط افراد دارای مسئولیت باید به بهترین نوع کار کنند و نباید افراد بی لیاقت در تصدی کارهای مهم قرار گیرند.

 

تمرکزنمایندگان مجلس اصلاح قانون

 

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: توصیه های رهبر انقلاب در خدمت رسانی و حفظ روحیه انقلابی گری مدنظر همه مسئولان و به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد.

وی ادامه داد: برخی از افراد مسئول در کشورمان در مسیر انقلابی گری باقی نمانده و از مسیر حق خارج شدند.

 

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه سبک زندگی انقلابی، ساده زیستی و خدمت به مردم باید همواره مورد توجه باشد، اذعان داشت: با وجود شرایط سختی که در کشور ایجاد شده به کار شبانه روزی مسئولان نیاز است.

وی با اشاره به اینکه نباید حاشیه بر خدمت رسانی به مردم احاطه پیدا کند، اظهارداشت: نمایندگان مجلس بر اساس وظیفه خود دغدغه های مردم را از مدیران دولتی مطالبه و در قانون گذاری و اصلاح قوانین تمرکز کنند.

 

کد خبر 1179575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha