مدیریت طرح های اقتصادی از وظایف مهم دولت در شرایط کنونی است

حجت الاسلام فاطمی مدیریت طرح های اقتصادی از وظایف مهم دولت در شرایط کنونی جامعه خواند و خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است که مدیریت ناکارآمد و حرام خواری و دزدی موجب شکست طرح ها می شود لذا باید نظارت ها پرقدرت باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «سید ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه 6 خرداد) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام)، گفت: تغییر رژیم سیاسی از دوران حکومت بنی امیه به بنی عباس موجب شد تا خفقان بر جامعه کاهش یابد و شاگردان بسیاری از محضر این امام بهره ببرند.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه احکام و معارف دینی به برکت حضور فقها و علما در جامعه ماندگار می شود، افزود: دوران زندگانی امام صادق( علیه السلام ) نیز یکی از ایام درخشان اسلام برای نشر معارف اسلام و اهل بیت(علیهم السلام) بود.

 

وی نشر باستان گرایی و تبعیت از آن را به دلیل ضعف دینی و فقهی خانواده ها خواند و اظهار کرد: ترویج اینگونه فرهنگ ها با حضور علما و روحانیون در مناطق و فرهنگ سازی کاهش می یابد که باید به این امر توجه ویژه کرد.

 

حجت الاسلام فاطمی بر نظارت دستگاه های امنیتی در گرایش جوانان به اینگونه مکتب های غلط تأکید کرد و ادامه داد: گسترش اینگونه مکتب ها در میان جامعه مشکلات ضداسلامی و ضدامنیتی را افزایش می دهد.

 

خطیب موقت جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمنان می خواهند به بهانه های مختلف بر جامعه فشارهای روانی ایجاد کنند، تصریح کرد: امروز مسائل اقتصادی از مسائل مهم جامعه است که دشمن با کوچکترین خلل در این حوزه به دنبال تخریب افکار جامعه است لذا نباید بهانه ای به دست دشمنان داد.

 

وی مدیریت طرح های اقتصادی را از وظایف مهم دولت در شرایط کنونی جامعه خواند و خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است که مدیریت ناکارآمد و حرام خواری و دزدی موجب شکست طرح ها می شود لذا باید نظارت ها پرقدرت باشد.

 

کد خبر 1179581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha