تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۵۰ درصد آران و بیدگل

استاندار اصفهان از تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۵۰ درصد آران و بیدگل از سوی دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر سید رضا مرتضوی در حاشیه نشست مشترک شورای اداری استان اصفهان و شهرستان آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اولویت دولت و استانداری اصفهان تکمیل پروژه های نیمه تمام در استان است.

 

استاندار اصفهان افزود: بر همین مبنا پروژه هایی که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند در سفر پیش روی رئیس جمهور به استان اصفهان تصویب و از سوی دولت سیزدهم تامین اعتبار و تکمیل خواهد شد.

 

مرتضوی ادامه داد: هم اکنون پروژه های نیمه تمام استان اصفهان فهرست‌بندی شده تا در سفر رییس جمهور به استان اصفهان مصوب شود.

 

استاندار اصفهان با تاکید بر ضرورت بررسی فوری چالش‌های آران و بیدگل از سوی مدیران استانی و شهرستانی گفت: مردم باید نتیجه ملموس بررسی‌ها و رفع مشکلات را در شهرستان مشاهده کنند.

 

دکتر سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان پنج‌شنبه ۵ خردادماه ۱۴۰۱ به شهرستان آران و بیدگل سفر کرد. معاونان سیاسی،امنیتی و اجتماعی، هماهنگی امور اقتصادی، توسعه مدیریت و منابع، هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مدیران‌کل ستاد استانداری و روسای سازمان‌ها و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان، استاندار را در این سفر کاری همراهی کردند.

کد خبر 1179588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha