حجم پیشرفت و توسعه ایران اسلامی با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست

حسنوند با بیان اینکه حجم پیشرفت و توسعه ایران اسلامی با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست گفت: پیش از انقلاب حتی یک روستا از نعمت گاز برخوردار نبود اما اکنون ۹۰ درصد روستاهای کشور از نعمت گاز برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون حسنوند» شامگاه جمعه (۶ خرداد) در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و قیام خونین ١۵ خرداد اظهار کرد: پس از گذشت ۴۳ سال، انقلاب مسیر خودش را با سرعت طی می‌کند و امروز دشمن از همه طریق به هجمه علیه ایران اسلامی تبلیغ می‌پردازد که این یعنی جمهوری اسلامی با سرعت پیشرفت کرده و این نشانه ضعف ایران اسلامی نیست.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: در طول ۴۳ سال اخیر، دشمن همه سلاح‌های سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای را بر علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته‌اند اما همواره جز شکست، چیزی نصیب آنها نشده و امروز جمهوری اسلامی استوارتر از قبل ایستاده است.

 

وی با بیان اینکه امروزه پيشرفت و دستاوردهای جمهوری اسلامی با پيش از انقلاب قابل قیاس نیست اذعان کرد: امروز جمهوری اسلامی در بسیاری از مسائل به عنوان محور نام برده می‌شود و ایران در بین رده‌های یک تا ۱۰ در حوزه دستاوردها قرار دارد و این یک نمونه از جهاد تبیین است.

 

حسنوند مکتب امام خمینی (ع) را مکتبی پیرو رسول اکرم (ص) دانست و تصریح کرد: آگاهی‌بخشی به جامعه یک اصل مهم است و امروز مسئولان باید کف میدان حاضر شوند و سرباز انقلاب و مردم باشند.

 

وی با اشاره به اینکه حجم پیشرفت و توسعه ایران اسلامی با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست عنوان کرد: پیش از انقلاب حتی یک روستا از نعمت گاز برخوردار نبود اما اکنون ۹۰ درصد روستاهای کشور از نعمت گاز برخوردار هستند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: طی سفری که به همراه وزیر نفت به‌ آمریکای لاتین داشتیم و جلسات که با سه رئیس جمهور کشور  کوبا، نیکاراگوئه و ونزوئلا برگزار کردیم، آنها از انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب به نیکی یاد کردند و این یعنی انقلاب اسلامی صادر شده و تمام دنیا را درنوردیده است.

 

کد خبر 1179630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha