مراسم پیاده روی اربعین توان تشیّع را به رخ جهانیان خواهد کشید

اعلایی گفت: مراسم پیاده روی اربعین قدرت نمایی از اخلاص و توان تشیّع برای در کنار هم قرار گرفتن به منظور عرض ارادت به اهل بیت(ع) است و یکبار دیگر این حماسه باشکوه به رخ جهانیان کشیده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «محمدمهدی اعلایی» در جلسه ستاد مرکزی اربعین استان بیان کرد: شور، نشاط و هیجان عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) مدتی به دلیل کرونا زمینه بروز و ظهور رسمی در مراسم پیاده روی اربعین نداشته و امسال دوباره یک قدرت نمایی از اخلاص و توان تشیّع برای در کنار هم قرار گرفتن برای عرض ارادت به اهل بیت شکل خواهد گرفت.

 

استاندار قزوین افزود: این گردهمایی عظیم در شرایط فعلی جهان اسلام در کنار کارکردهای معنوی می تواند کارکردهای متنوعی داشته باشد و باید این گردهمایی به لطف و مدد الهی در باشکوه ترین شکل ممکن برگزار شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در ستاد اربعین استان اقدامات خوبی انجام شده و تمامی موارد به شکل جزئی احصاء و متولیان شناسایی و به شکل منسجم، منظم و برنامه محور اقدامات دنبال می شود.

 

اعلایی یادآور شد: امیدواریم با ظرفیت دستگاه های اجرایی و عشق و علاقه مردم ولایتمدار قزوین به اهل بیت عصمت و طهارت، شرایط مناسبی را نسبت به سال های قبل شاهد باشیم و مردم بتوانند به شکل حداکثری در این گردهمایی شرکت کنند.

کد خبر 1179650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha