تفاهمنامه همکاری با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز منعقد شد

محمدی با اشاره به اهمیت توجه به هم افزایی و همکاری دستگاه های اجرایی با هدف بهبود وضعیت معیشت مردم گفت: هم افزایی و هماهنگی با سازمان ها و دستگاه های اجرایی با هدف دریافت خدمات حمایتی از اولویت های کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد محمدی فر» با اعلام خبر عقد تفاهم نامه مشترک با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز گفت: هدف از این عقد تفاهم نامه تعامل و هم افزایی برای پیشگیری از وقوع جرم است. 

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز افزود: هم افزایی و هماهنگی با سازمان ها و دستگاه های اجرایی با هدف دریافت خدمات حمایتی از اولویت های کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

 

وی اظهار کرد: مساعدت با مددجویان مورد حمایت به منظور خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان در قالب این تفاهم نامه همکاری از دیگر اهداف این طرح است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز خطارنشان کرد: در قالب این تفاهم نامه همکاری، برپایی کارگاه های آموزشی، نشست های آموزشی در قالب حقوق شهروندی، مهارت های زندگی، مشاوره و مددکاری به مددجویان از جمله ارکان این تفاهم نامه همکاری است. 

 

کد خبر 1179680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha