شهدا سرمایه اصلی و عامل اقتدار، امنیت و آسایش امروز کشور هستند

حجت‌الاسلام موسوی گفت: امروز بیش از هر زمانی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستیم چرا که شهدا سرمایه اصلی و عامل اقتدار، امنیت و آسایش امروز کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» صبح امروز (شنبه ۷ خرداد) در آئین تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان تعاون سپاه شهرستان اندیمشک در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: تکریم خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران موجب زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: شهدا، جانبازان، ایثارگران و تمام کسانی که در دوران دفاع مقدس از جان خود گذشتند، سرمایه‌های اصلی کشور هستند و تکریم آنها اقدامی بسیار ارزشمند و قابل تحسین به حساب می‌آید.

 

وی اذعان کرد: امروز بیش از هر زمانی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستیم چرا که شهدا سرمایه اصلی و عامل اقتدار، امنیت و آسایش امروز کشور هستند.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: شهدا با تقدیم جان خود، باعث سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا شدند.

 

«حسن دهقان» نیز ابراز کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن آحاد مردم و مسئولان دارند و تقدیر و تکریم این خانواده‌ها وظیفه ما است.

 

 مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام اندیمشک خاطر نشان کرد: مسئولان باید همواره تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در برنامه‌ها و دستور کار خود داشته باشند.

 

در ادامه این آئین، از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تعاون سپاه شهرستان اندیمشک تجلیل شد.

 

کد خبر 1179687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha