افزایش تعداد جانباختگان حادثه متروپل به ۲۸ نفر

وحیدی از خروج ۲ پیکر دیگر از جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان از زیر آوار خبر داد و گفت: بر این اساس تعداد جانباختگان این حادثه به عدد ۲۸ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «احمد وحیدی» صبح امروز (شنبه ۷ خرداد) در جمع خبرنگاران در محل ساختمان متروپل اظهار کرد: پیکر ۲ تن دیگر از جانباختگان ساختمان متروپل آبادان از زیر آوار خارج شده و بر این اساس  تعداد جانباختگان این حادثه به عدد ۲۸ نفر رسیده است.

 

وزیر کشور با بیان اینکه پیکرهای این ۲ فوتی جهت تشخیص هویت به دانشگاه علوم پزشکی آبادان تحویل شده است افزود: گروه‌های آتش‌نشانی و امدادی همچنان در حال جست‌وجو و شناسایی جانباختگان در محل حادثه هستند.

 

وی با اشاره به سختی کار آواربرداری در ساختمان متروپل آبادان اضافه کرد: در هیچ حادثه‌ای در کشور تا این میزان تنوع ماشین‌آلات برای آواربرداری نداشته‌ایم و تقریبا تمام تجهیزات لازم شامل انواع جرثقیل‌ها، بیل مکانیکی، برش پلاسمایی، کاتر و ... به منظور آواربرداری به محل اعزام شده است.

 

وحیدی خاطر نشان کرد: ولی با وجود این همه تنوع ماشین‌آلات مکان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان گنجایش حضور بیش از حد ماشین‌آلات را ندارد.

 

کد خبر 1179705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha