مقدمات تبدیل شدن کارخانه نوآوری البرز به شهرک نوآوری با هدف تحقق شعار سال فراهم شده است

نبیونی با اشاره به اینکه مقدمات تفاهم نامه همکاری علمی با کارخانه نوآوری استان البرز با هدف تحقق شعار سال انجام شده است گفت: مقدمات تبدیل شدن کارخانه نوآوری البرز به شهرک نوآوری با هدف تحقق شعار سال فراهم شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد نبیونی» در جریان بازدید از کارخانه نوآوری استان البرز که شنبه ۷ خرداد انجام شد گفت: مقدمات تفاهم نامه همکاری علمی با کارخانه نوآوری استان البرز با هدف تحقق شعار سال انجام شده است. 

 

رئیس بنیاد نخبگان استان البرز افزود: مقدمات تبدیل شدن کارخانه نوآوری البرز به شهرک نوآوری با هدف تحقق شعار سال فراهم شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت مصوبه مجلس و اجرایی شدن طرح تفاهم نامه همکاری علمی با کارخانه نوآوری استان البرز بیان کرد: معرفی نخبگان استان البرز با هدف فعالیت در شرکت های دانش بنیان مستقر در کارخانه با هدف سرمایه گذاری و ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان از جمله این طرح ها است. 

 

وی ادامه داد: بنیاد نخبگان استان البرز در نخستین روزهای راه اندازی در جریان فعالیت کارخانه نوآوری قرار داشت و همکاری لازم انجام می شد و امروز با توجه به اهمیت تحقق شعار سال گام های مختلف با هدف تحقق این مهم برداشته شده است. 

 

رئیس بنیاد نخبگان استان البرز خاطرنشان کرد: یهزه مندی از ظرفیت های کارخانه نوآوری و صنایع خلاق همچنین بررسی ظرفیت سرمایه گذاری و ارائه خدمتات لازم به شرکت های نوپا مستقر در این کارخانه همچنین استفاده از ظرفیت نخبگان به نوبه خود می تواند زمینه شکوفایی اقتصادی کشور را فراهم نماید. 

 

 

 

 

کد خبر 1179737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha