دشمنان نظام و انقلاب در تلاش برای ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی هستند

حجت الاسلام فاطمی نسب، گفت: دشمنان نظام و انقلاب امروز برروی کارکرد نظام تمرکز کرده و در تلاش هستند که در اذهان مردم جا اندازند که نظام اسلامی در برابر مشکلات اساسی کشور خصوصا مشکلات اقتصادی و معیشتی ناکارآمد است .

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، با اشاره به اینکه دشمنان نظام برای ناکار آمد نشان دادن نظام تلاش بیهوده می کنند،گفت:  همه می دانیم که نسخه اصلی انقلاب ، بیانات امامین انقلاب و قانون اساسی است و زمانی می توان از ناکارآمدی نظام سخن گفت که مسئولین و مردم به نسخه اصیل انقلاب عمل کرده باشند ولی مشکلات رفع نشده باشد .

 

 

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب افزود: مشکلات امروز کشور حاصل عدم توجه به نسخه اصیل انقلاب و گفتمان ولایت است ولی دشمنان به دنبال این هستند که نشان دهند تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور در ایجاد رابطه سیاسی با آمریکا و اروپا می باشد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب، مشکلات را برجسته و داشته ها را کوچک و کم جلوه می دهد که باید هر کس در حوزه تخصصی خود هدفگذاری مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب و افزایش آگاهی بخشی به جامعه داشته باشد.

 

 

حجت الاسلام فاطمی نسب ،تصریح کرد: از بین بردن اتحاد و وحدت در جامعه و تغییر در مسیر سیاست داخلی و خارجی کشور و تضعیف توان موشکی و ایجاد یاس و ناامید در بین جوانان و ناکارآمد نشان دادن نظام و انقلاب را از جمله مهم‌ترین اهداف دشمنان است که هیچوقت موفق نخواهند شد.

 

 

 

امام جمعه سرپل ذهاب در پایان گفت: هم اکنون توطئه های دشمنان انقلاب از تهاجم فرهنگی به جنگ نرم رسیده و این توطئه ها باید در فضای مجازی خنثی شود، نیاز است برای ایجاد خاکریزهای امنیتی بسیج که از بطن جامعه و مردم برخواسته در عرصه حضور هوشیارانه داشته باشد.

 

کد خبر 1179771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha