اجرای طرح نهضت ملی مسکن در قزوین باید تسریع یابد

اعلایی بر تسریع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان قزوین تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمدمهدی اعلایی» در جلسه شورای تأمین مسکن استان که امروز (شنبه ۷ خرداد) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن هدف ما امتیاز آوردن در کشور نیست بلکه ساختن مسکن برای مردم است و در این کار نباید زمان را از دست داد.

 

استاندار قزوین ادامه داد: بنابراین لازم است به همه کسانی که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند و حائز شرایط اولیه هستند، پیامک داده شود که واریز وجه داشته باشند و در هر مرحله ای مشخص شود واجد شرایط نیستند، مبلغ واریزی بازگردانده می شود.

 

وی عنوان کرد: در خصوص قیمت تمام شده برای واحدهای احداثی در این طرح، لازم است نامه ای به وزیر مسکن داده شود، تا با مشکل ساخت مسکن و مشکلات اجتماعی برخورد نکنیم.

 

اعلایی در خصوص مصالح ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن تأکید کرد: در این حوزه کارگروهی با حضور اداره کل راه و شهرسازی، دفتر فنی استانداری و نظام مهندسی در بحث مصالح ساختمانی تشکیل شود و اولویت با مصالح تولیدی در استان باشد.

 

وی یادآور شد: تمامی هزینه های ایجاد زیرساخت در اجرای این پروژه بر عهده دستگاه های خدمت رسان است و باید در این خصوص اقدام لازم را داشته باشند.

 

استاندار قزوین خاطر نشان کرد: لازم است کار سریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شود و الان فصل ساخت و سازاست و مردم اعتماد کرده اند و نباید زمان را از دست دهیم.

 

وی یادآور شد: فرمانداران در شهرستان ها زمین های نامناسب برای اجرای این طرح را قبول نکنند زیرا تبعات اجتماعی را به دنبال خواهد داشت همچنین در خصوص مناطقی که کمبود زمین داریم، اقتصاد و دارایی اراضی دولتی را شناسایی کرده و معرفی کند.

 

گفتنی در این جلسه فرمانداران شهرستان های آوج، آبیک، البرز و بوئين زهرا گزارشی از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ها ارائه کردند.

 

کد خبر 1179792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha