تجهیزات حوزه انسداد مرزی و حفاظت های الکترونیکی در حال افزایش است

گودرزی گفت: روز به‌ روز تجهیزات در حوزه انسداد مرزی و حفاظت های الکترونیکی و تصویری در حال افزایش است و مرزها توسط مقام عالی انتظامی کشور و ستاد مرزبانی نیز پایش تصویری می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار «احمدعلی گودرزی» در بازدید از نوار مرزی شرق کشور و در جمع خبرنگاران گفت: مرزبانی در روابط تجاری ایران با کشورهای همسایه و به‌ویژه افغانستان تسهیل‌گری می کند و آمادگی ۲۴ساعته شدن فعالیت ها در گذرگاه مرزی دوغارون را دارد.

 

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: این آمادگی به گمرک و مدیریت پایانه های مرزی اعلام شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد، مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با حداقل امکانات، بهترین بهره‌وری را دارند که امنیت کشور مرهون تلاش های آنها است.

 

وی گفت: اما روزبه‌روز تجهیزات در حوزه انسداد مرزی و حفاظت های الکترونیکی و تصویری در حال افزایش است و مرزها توسط مقام عالی انتظامی کشور و ستاد مرزبانی نیز پایش تصویری می شوند.

 

گودرزی گفت: در بازدید از مناطق مرزی تحت حفاظت هنگ مرزی تایباد در شرق خراسان رضوی، گروهان ها، پاسگاه و برجک ها از آمادگی و توان عملیاتی بالایی برخودار هستند و امنیت پایداری دارند.

 

گفتنی است خراسان رضوی ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد که شامل شهرستان های خواف، تایباد، تربت جام و صالح‌آباد می شود.

کد خبر 1179796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha