آغاز ثبت‌ نام دوره تخصصی حفظ یكساله در شعب جامعةالقرآن استان تهران

نام‌نویسی از علاقه‌مندان برای حضور در دوره تخصصی حفظ یك‌ساله و دو ساله آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ «روحی»، مسئول روابط عمومی جامعةالقرآن الكریم و اهل‌‌البیت(ع) استان تهران گفت: ثبت‌نام دوره تخصصی حفظ یكساله در شعب جامعةالقرآن الكریم و اهل‌البیت(ع) استان تهران و نام‌نویسی از علاقه‌مندان برای حضور در دوره تخصصی حفظ یك‌ساله و دو ساله آغاز شده است.

 

وی با تأكید بر اینكه دوره فوق در دو بخش آزمایشی و اصلی برگزار می‌شود، اظهار كرد: ثبت‌نام در این دوره بین دختران و پسران ۹ تا ۱۶ سال در شعبه امام حسین(ع) واقع در میدان امام حسین(ع)، ابتدای خیابان دماوند، جنب برق بوعلی، كوچه عاشقباه، پلاك ۱۳ انجام می‌گیرد.

 

 روحی اظهار كرد: همچنین نام‌نویسی از دختران ۱۶ تا ۳۰ سال در شعبه رسالت واقع در بزرگراه رسالت شرقی، نبش اتوبان باقری، روبروی راهنمایی و رانندگی منطقه۵ صورت می‌گیرد.

 

مسئول روابط عمومی جامعةالقرآن الكریم و اهل‌‌البیت(ع) استان تهران بیان كرد: همچنین ثبت‌نام از پسران در شعب نامجو، طلاب، مركز قرائت امام حسن عسكری(ع)، ورامین و رباط كریم و هفت تیر كرج نیز انجام می‌شود.

 

 وی با اشاره به اینكه ثبت‌نام خردادماه ادامه دارد، اظهار كرد:این دوره آزمایشی از ابتدای تیرماه به مدت ۷۳ روز برگزار می‌شود و سپس المپیاد عروج از داوطلبان اخذ می‌شود و افرادی كه حد نصاب لازم را دریافت كرده باشند به مرحله اصلی كه از ابتدای مهرماه آغاز می‌شود، حضور پیدا می‌كنند.

کد خبر 1179838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha