مدیران زمینه مشارکت و همدلی بین کارکنان در انجام امور را فراهم کنند

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه در کنار ارتباط و همدلی در مجموعه دستگاه های اجرایی، باید بعد معنویت هم در کنار ایجاد و تقویت شود، گفت: اداره پست یکی از دستگاه های خدمات رسان است که ارتباط گسترده ای با مردم دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز(۷ خرداد) در دیدار با سرپرست اداره کل پست استان ایلام، اظهار کرد: برای موفقیت در کار، توکل به خدا و به کار بردن تمام توان و تلاش انسان لازم است.

 

حجت الاسلام «الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه اگر انسان تلاش کند حرکتی باشد خداوند متعال هم به کار و فعالیت برکت می دهد، تصریح کرد:  اگر مجموعه ای می خواهد در امور و کار خود موفق باشد باید کارمند آن مجموعه، انگیزه داشته و با نشاط  کاری در محل کار حاضر شود.

 

وی با اشاره به اینکه اداره پست یکی از جاهایی است که ارتباط گسترده ای با مردم دارد، افزود: این ارتباط مستلزم این است که کارمند بانشاط باشد،  آنچه باعث همدلی و نشاط در کار و در بین مجموعه کارکنان  می شود احساس مشارکت در کار است و هر کارمندی خود را در کاری که باید به نیکی انجام شود، سهیم بدانند.

 

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه در  دستگاه های اجرایی باید عواملی که موجب می شود انگیزه کار و اشتیاق کار از کارمند گرفته شود برطرف گردد، ابراز کرد: در کنار این ارتباط و همدلی در مجموعه، باید بعد معنویت هم در کنار ابجاد  و تقویت شود که در این صورت موفقیت و ارائه خدمت بیشتر به مردم نیز افزایش خواهد یافت.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه انسان ماشین نیست و دارای عاطفه است، افزود: اگر مدیر خودش پیشگام در امور معنوی و ارتباط با کارمندان باشد، می‌تواند زمینه ایجاد همدلی و مشارکت را در امور در بین کارکنان فراهم کند.

 

وی با اشاره به اینکه باید نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف در مجموعه دستگاه های اجرایی برطرف شود، اظهار کرد: نیاز است که در اداره پست یک بازسازی روحی انجام شود و مشکلات پیش روی این دستگاه اجرایی در استان با مدیریت صحیح و ایجاد ارتباط با زیرمجموعه مرتفع شود.

 

امام جمعه ایلام بیان کرد: اگر ‌مدیر به‌گونه‌ای ای با زیرمجموعه ارتباط داشته باشند که کارمند متوجه شود که کارمند به فکر اوست، آرامش در مجموعه فراهم می شود، مدیر باید تلاش کند که با زیرمجموعه ارتباط برقرار کند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با تقدیر از کارکنان پست در ارائه خدمات به مردم در ایام شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: اهدافی که در مدیریت جدید ترسیم شده است اهداف خوبی است امام باید تلاش کرد که مجموعه در امور مختلف با مدیریت همگام و همراه شوند، باید فضا به گونه ای فراهم شود که انتقاد سازنده در راستای تقویت کار و فعالیت ها، وجود داشته باشد اما در عین حال با زبان شیرین همراهی و همگامی ایجاد شود.

کد خبر 1179866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha