توسعه فرودگاه جهرم با آزادسازی ۸۶ هکتار اراضی دانشگاه آزاد

رضایی کوچی گفت: در نشست با رئیس دانشگاه آزاد کشور در خصوص اختصاص ۸۶ هکتار از اراضی دانشگاه آزاد جهرم به فرودگاه این شهرستان تصمیم گیری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (شنبه ۷ خرداد) به خبرنگاران گفت: در نشست با طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد کشور مقرر شد حدود ۸۶ هکتار از اراضی شهرک دانشگاه «امام مهدی (عج)»، که در مسیر باند فرودگاه است به فرودگاه جهرم واگذار شود.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین حدود ۶۸ هکتار باقی مانده از زمین‌های سایت شهرک دانشگاه «امام مهدی (عج)»، در اختیار طرح جهش تولید مسکن قرار گیرد.

 

وی عنوان کرد: بر اساس توافقات انجام گرفته در این جلسه مقرر شد، زمین مرکز مطالعات کشاورزی واحد جهرم که در جنوب شهر جهرم در منطقه‌ای مشهور به گردنه «میل» واقع است، به نام دانشگاه آزاد اسلامی انتقال یابد.

 

رضایی کوچی اظهار کرد: همچنین در این جلسه در خصوص راه‌اندازی رشته‌های جدید در مقاطع مختلف تحصیلی، از جمله در مقطع کارشناسی، رشته‌های آموزش ابتدایی، مدیریت، حسابداری، حقوق، روانشناسی، فناوری اطلاعات؛ در مقطع کارشناسی ارشد، رشته روانشناسی اجتماعی و در مقطع دکتری، رشته‌های فیزیولوژی ورزشی و جامعه شناسی ورزشی، توافقات اولیه صورت گرفت.

کد خبر 1179901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha