بیان خدمات نظام و دولت نیازمند جهاد تبیین است/ اختصاص  ۵۰ میلیارد تومان برای آغاز عملیات اجرایی بیمارستان بدره

علیزاده در دیدار با امام جمعه شهرستان بدره با اشاره به وضعیت کنونی کشور و دیدار هفته گذشته نمایندگان ملت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، جهاد تبیین را برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی و اقدامات موثر دولت بسیار با اهمیت برشمرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با حجت الاسلام«محسن دانیاری » با بیان اینکه با پیگیری ها و اقدامات انجام گرفته افق روشنی برای شهرستان بدره پیش بینی می شود، اظهار کرد: امروز دولت کار بسیار بزرگی در راستای حذف ارز ترجیحی در دست اجرا دارد که همه باید دولت را در این زمینه یاری کنند.

 

« بهزاد علیزاده»  با تاکید بر اینکه ارز ترجیحی،فسادزا و موجب هدر رفت سرمایه های کشور  می شده است، یادآور شد: رئیس جمهور محترم با جسارت و ایثار نسبت به حذف ارز ترجیحی اقدام کرده اند که کار بسیار بزرگی در راستای تقویت اقتصاد کشور است.

 

نماینده مردم حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص پمپاژ زید، تلخاب و زرانگوش، گفت: مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای این تعداد پمپماژ تخصیص داده شده که با اتمام برداشت محصولات کشاورزان،کار تکمیل این پروژه  آغاز و به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده مجوز تخصیص حق آبه دشت دولگلاب  نیز به نتیجه خواهد رسید، افزود:  انتظار می رود که طرح ایستگاه پمپاژ شهرک ولیعصر نیز وارد فاز اجرایی شود که با اعتبارات استانی این پروژه عملا غیر ممکن و تکمیل پروژه را فرسایشی میکرد که با پیگیری های مستمر در سطح ملی آن را به طرح ۵۵۰۰۰ هکتاری خوزستان و ایلام ملحق و محل اعتبار آن به عمرانی ملی تغییر یافت.

 

عضور کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سد تنظیمی سیمره نیز نهایی شده و مسئولان وزارت نیرو نیز مکلف شده اند که طی دوره ۲۴ ماهه پمپاژهای پایین دست سیمره را تعیین تکلیف کند.

 

علیزاده در ادامه با اشاره به تخصیص مبلغ  ۵۰ میلیارد تومان برای آغاز عملیات اجرایی بیمارستان بدره، ابراز کرد:  از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت نیز برای روستاهای زید،گله دار و شهرک ولیعصر زمین چمن مصنوعی احداث می شود و اعتبار لازم برای تکمیل پروژه سالن ورزشی زرانگوش نیز تامین شده است.

 

وی  با اشاره انعقاد تفاهم نامه با سه بانک عامل چهار بانده شدن مسیر شهرک ولیعصر به دره شهر، گفت: اعتبار لازم برای  خرید زمین هلال احمر و تفاهم با مسکن و شهرسازی برای استقرار این اداره پس از احداث ساختمان آن از دیگر برنامه هایی است که با جدیت دنبال می شود.

 

کد خبر 1179938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha