میز خدمت موجب تسهیل دسترسی ارباب رجوع به خدمات می شود

هوشیار گفت: برگزاری میزهای خدمت برای ارایه خدمات سریع و بی واسطه اقدام مناسبی است و موجب تسهیل دسترسی ارباب رجوع به خدمات می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هوشیار»، امروز (شنبه ۷ خرداد) در سومین ملاقات مردمی استانداری فارس گفت: میز خدمت فرصت مطلوب و بی واسطه برای  پاسخگویی سریع و بی واسطه مدیران فراهم کند.

سرپرست بهزیستی فارس افزود:  میز خدمت، موجب تسهیل دسترسی ارباب رجوع به خدمات می شود و فرصتی برای ایجاد ارتباط مستقیم مسئولان دولتی و اجرایی با جامعه هدف است.

وی اضافه کرد: برپایی ملاقات مردمی استانداری در مسجد «وکیل» موجب ایجاد تعاملات بین بخشی و تسهیل رفع مشکلات با حضور استاندار فارس شده است.

هوشیار تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مسئولان باید با حضور میان مردم از نزدیک به رصد مشکلات بپردازند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال با توجه به با هدف عمل به تاکیدات مقام عالی وزارت برای رسیدگی به امور و ارائه خدمت جهادی به مردم، پنج میز خدمت جامعه هدف بهزیستی فارس در نقاط مختلف شهر شیراز با حضور شورای معاونین بهزیستی فارس برگزار شده است.

سرپرست بهزیستی فارس اعلام کرد: ۱۸۶ مرکز مثبت زندگی در سراسر استان با هدف تسهیل دسترسی جامعه هدف، خدمت رسانی می کنند و نزدیکترین مکان به منزل مددجو به ارائه خدمات به وی می پردازد.
 

کد خبر 1179949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha